Ogłoszenie
Zgodnie z art. 6c ust. 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1469 ze zm.)
Wójt Gminy Nowy Duninów informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na okres 01.01.2024 – 31.12.2025 na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Jednocześnie wyznacza się termin 60 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji na:
- Odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia,
- Złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w ust. 3austawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.
Odwołanie oświadczenia, o którym mowa w pkt a oraz w ust. 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach będzie skuteczne od dnia, w którym zacznie obowiązywać następna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, i nie może być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy