Zgodnie z art. 6c ust. 3c  ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1469 ze zm.)

Wójt Gminy Nowy Duninów informuje o zamiarze  przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na okres 01.01.2024 – 31.12.2025 na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują  mieszkańcy.

Jednocześnie wyznacza się termin 60 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji na:

  • Odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia,
  • Złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w ust. 3austawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.

Odwołanie oświadczenia, o którym mowa w pkt a  oraz w ust. 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach będzie  skuteczne od dnia, w którym zacznie obowiązywać następna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie  odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, i nie może być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy