Archive for czerwiec, 2024

Informacja !!!

W związku z nadciągającym nad Polskę frontem burzowym powodującym wzrost ryzyka wystąpienia

ekstremalnych zjawisk atmosferycznych został uruchomiony całodobowy dyżur telefoniczny w dniach 21-23 czerwca 2024r.

Osoba do kontaktu: Kinga Walecka. Tel. 501-579-142

Konkurs na Dyrektora Szkoły w Nowym Duninowie

Konkurs na DYREKTORA Szkoły Podstawowej
im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Nowym Duninowie

Wójt Gminy Nowy Duninów

OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA

Szkoły Podstawowej im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie

ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów

OGŁOSZENIE O KONKURSIE – czytaj

Biały Zielony Ceremonia zakończenia szkoły Plakat – ukończenie szkoły (1)

Mazowsze bliskie sercu – konkurs fotograficzny

XVIII edycja konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”

Już po raz osiemnasty organizowany jest przez Samorząd Województwa Mazowieckiego konkurs fotograficzny „Mazowsze bliskie sercu”. Pragniemy zaprosić uczestników konkursu do podróży po naszym regionie, zwiedzania niezwykłych miejsc, tajemniczych zakątków, które warto uwiecznić na fotografii.

Tematem, który będzie inspiracją dla uczestników w tegorocznej edycji konkursu jest „Moje Mazowsze …” i realizowany będzie w czterech kategoriach:

  • Moje Mazowsze – industrialne;
  • Moje Mazowsze – kulinarne;
  • Moje Mazowsze – aktywne;
  • Moje Mazowsze – magiczne.

 

Co zrobić, aby wygrać w konkursie?

Wystarczy zrobić zdjęcie nawiązujące do tematu konkursu „Moje Mazowsze …” w jednej z czterech kategorii konkursowych. Prace konkursowe oceni Jury Konkursu, które będzie zwracać uwagę na treść oraz jakość nadesłanych zdjęć.

 

Kto może wziąć udział w konkursie?

Wszyscy fotografowie amatorzy.

Z udziału w konkursie wyłącza się:

– osoby zajmujące się zawodowo fotografią;

– absolwentów uczelni plastycznych i filmowych z tytułem magistra bądź licencjata albo tytułem równorzędnym, potwierdzającym wykształcenie wyższe na tym samym poziomie, a także nauczyciele akademiccy takich uczelni;

– osoby, które w ciągu ostatnich dwóch lat zdobyły nagrodę w konkursie lub brały udział w warsztatach organizowanych w ramach konkursu;

– pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Jak wziąć udział w konkursie?

Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu jedno zdjęcie. E-maile z załączonymi plikami (skanem formularza zgłoszeniowego i zdjęciami) prosimy przesyłać do 15 lipca 2024 r. na adres e-mail: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl

Jeśli masz mniej niż 18 lat – poproś rodziców o zgodę i wypełnijcie wspólnie odpowiedni formularz zgłoszeniowy.

 

Jakie zdjęcia należy przesyłać na konkurs?

Fotografie zgłaszane do konkursu powinny nawiązywać do tematu konkursu i odpowiadać jednej z czterech kategorii konkursu!

 

Z ilu etapów składa się konkurs?

Tegoroczna edycja konkursu przeprowadzona będzie jednoetapowo. Spośród prac wykonanych i nadesłanych przez uczestników, Jury oceni i wybierze do 16 zwycięskich fotografii. Dodatkowo zwycięskie fotografie wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą laureata publiczności.

Jakie nagrody można wygrać?

Laureaci konkursu otrzymają następujące nagrody:

I nagroda – w wysokości 2 000,00 zł – dla każdej z kategorii konkursowych;

II nagroda – w wysokości 1 500,00 zł – dla każdej z kategorii konkursowych;

III nagroda – w wysokości 1 000,00 zł – dla każdej z kategorii konkursowych;

Jest również możliwość przyznania przez Jury do trzech wyróżnień – każde po 800 zł każde;

Nagroda publiczności – internautów – w wysokości 1 000,00 zł.

Dodatkowo dla laureatów konkursu Samorząd Województwa Mazowieckiego przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie zorganizuje weekendowe warsztaty fotograficzne. Warsztaty odbędą się w terminie do końca grudnia 2024 r.

Co to jest nagroda publiczności?

Zwycięskie zdjęcia wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego to internauci wybiorą zwycięzcę konkursu publiczności. Głosowanie odbędzie się na stronie www.facebook.com/Mazowsze.serce.Polski

Nagrodę publiczności otrzyma uczestnik konkursu, którego zdjęcie zdobędzie najwięcej głosów (like’ów).

 

Gdzie można uzyskać dodatkowe informacje?

Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe są dostępne  na stronie: http://www.mazovia.pl w zakładce Konkursy.

Wszelkie informacje o konkursie można otrzymać pod nr tel. (22) 59 79 500 i (22) 59 79 532 (pn. – pt. godz. 8 – 15) lub wysyłając pytania na adres e-mail: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl

Utwardzanie dróg gminnych

 

Blisko 700 ton destruktu trafiło do nas na utwardzenie dróg gminnych. Spotkanie Wójta Gminy Karola Gutkowicza z Dyrektorem Rejonu Drogowego – Mazowieckiego Zarządu Dróg Panem Michałem Góreckim przyniosło rezultaty.

Skorzystają mieszkańcy sołectw: Kamion, Nowa Wieś, Karolewo, Nowy Duninów oraz Trzcianno. Lokalizacje wybrane z uwzględnieniem możliwości dostawy towaru.

Kolejne dostawy będą uwzględniały inne lokalizacje, aż do granic naszej gminy w kierunku Płocka.

Dziękujemy za wsparcie w pozyskaniu destruktu Panu Tomaszowi Kominkowi Dyrektorowi Delegatury Urzędu Marszałkowskiego w Płocku.

A w przyszłym roku mieszkańcy ul. Gostynińskiej w Nowym Duninowie zyskają nową poprawioną nawierzchnię asfaltową . O szczegółach później…

Informacja

Na terenie gminy Nowy Duninów pojawiają się prywatne firmy, które oferują usługi w pozyskiwaniu dofinansowań na termomodernizację budynków, instalację paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła i inne.

Informujemy, że gmina nie współpracuje z żadną prywatną firmą w zakresie pozyskiwania w/w środków.

O wszystkich projektach realizowanych przez gminę Nowy Duninów informujemy na bieżąco poprzez stronę internetową, portale społecznościowe, radnych, sołtysów, tablice ogłoszeń.

Go to Top