Zmiany w ograniczeniach pracy Urzędu Gminy
Na podstawie § 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 697 i 750), ogłasza się, że od poniedziałku 4 maja br. (godzina 800):
- kasa Urzędu Gminy w Nowym Duninowie będzie czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1200 , w środę od 900 do 1300;
- Punkt Kasowy w Nowym Duninowie Banku Spółdzielczego w Gostyninie będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1200 , w środę od 900 do 1300.
Obsługa w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie musi odbywać się przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa.
Najważniejsze zasady obowiązujące podczas obsługi to:
- osoby będą przyjmowane do Urzędu i obsługiwane pojedynczo;
- każda osoba przed wejściem do Urzędu i przed wyjściem z Urzędu jest zobowiązana do dezynfekcji rąk;
- każda osoba przebywająca na terenie Urzędu jest zobowiązana do noszenia maseczki ochronnej;
- osoby oczekujące na wejście do Urzędu mają obwiązek zachowania co najmniej dwumetrowego dystansu między sobą.
Z uwagi na zagrożenie chorobą COVID-19 ( koronawirus ), nadal do odwołania obowiązuje ograniczenie pracy Urzędu Gminy w Nowym Duninowie do wykonywania wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom oraz w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
Do w/w niezbędnych zadań zalicza się w szczególności sprawy z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego;
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- pomocy społecznej;
- świadczenia usług komunalnych;
- administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące:
- decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2020 r. 293 z późn. zm.),
- decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydawanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2018 r. 1474 z późn. zm.);
- ochrony środowiska, w tym dotyczące:
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r. 283 z późn. zm.),
- decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2020 r. 55 z późn. zm.).
Obsługa interesantów będzie prowadzona telefonicznie lub za pośrednictwem kanałów elektronicznych w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu.
W sytuacjach wymagających osobistego złożenia lub odbioru dokumentów, przy drzwiach wejściowych do Urzędu, nadal udostępniony będzie Punkt Obsługi Interesanta.
Wszelkie niezbędne sprawy mogą być załatwione:
-drogą elektroniczną poprzez adres mailowy: ug@nowyduninow.info.pl
lub na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP: ugnowyduninow/skrytka
-za pośrednictwem operatora pocztowego
-telefonicznie pod numerami telefonów dostępnych w BIP: ugnowyduninow.bip.org.pl, w zakładce „Urząd Gminy”.
Prosimy o bieżące śledzenie komunikatów zamieszczanych na stronie Urzędu Gminy w Nowym Duninowie.
Tekst ogłoszenia dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce “Ogłoszenia/Komunikaty”