Archive for marzec, 2025

OGŁOSZENIE w sprawie przystąpienia do opracowania projektu „Strategii Rozwoju Gminy Nowy Duninów na lata 2025-2035”

Nowy Duninów, dnia 12.03.2025 r.

Uchwałą Nr 24/III/2024 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Nowy Duninówna lata 2025-2035

Sporządzenie nowej „Strategii” pozwoli na identyfikację najważniejszych wyzwań i sformułowanie kierunków rozwoju Gminy na najbliższe lata (horyzont czasowy 2035 r.). Ponadto, dokument stanowić będzie narzędzie do pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym środków finansowych z Unii Europejskiej.

Wyjątkowo istotnym w procesie formułowania „Strategii” jest poznanie opinii i potrzeb mieszkańców oraz przedsiębiorców i organizacji działających na terenie Gminy. W związku z powyższym zachęcamy Państwa do udziału w sporządzaniu dokumentu, poprzez wypełnienie poniższej ankiety w terminie do 22 kwietnia 2025 roku.

Więcej szczegółów w Biuletynie Informacji Publicznej
Wypełnij ankietę online

Możesz przejść do ankiety skanując kod QR QR
Dziękujemy za zaangażowanie i każdą wypełnioną ankietę.

Ogólnopolski Konkurs „Policjant, który mi pomógł” – edycja 2025

Informujemy, że Komenda Główna Policji, Biuro Prewencji, ogłasza kolejną edycję ogólnopolskiego konkursu „Policjant, który mi pomógł”.

Celem konkursu jest promocja postaw i umiejętności policjantów zaangażowanych w pomoc osobom pokrzywdzonym, w tym doświadczającym przemocy domowej. To również sposób na wyróżnienie funkcjonariuszy, którzy swoją empatią, profesjonalizmem i determinacją podejmują działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa osób skrzywdzonych przestępstwem.

Sama nominacja policjanta stanowi wyraz społecznego uznania dla jego pracy, a obecność w gronie laureatów to wyjątkowe wyróżnienie, podkreślające znaczenie lokalnych działań na rzecz pomocy pokrzywdzonym.

Jak zgłosić kandydata?

Zgłoszenia może dokonać każda osoba indywidualna, instytucja lub organizacja.

Formularz zgłoszeniowy oraz Regulamin Konkursu dostępne są na stronie www.policja.pl. Można również pobrać tutaj: Regulamin konkursu, Formularz zgłoszeniowy

Termin nadsyłania zgłoszeń: do 31 maja 2025 r.

Formularze należy przesyłać na adres e-mail: policjantktorymipomogl@policja.gov.pl

lub pocztą na adres:

Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa

Wyłonienie laureatów:

Laureatów konkursu wybierze Komisja, w skład której wejdą przedstawiciele Biura Prewencji KGP oraz laureaci 3 ostatnich edycji konkursu.

Podczas oceny kandydatur szczególna uwaga będzie zwrócona na zaangażowanie policjanta w działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli oraz skuteczność w pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem.

Serdecznie zapraszamy do zgłaszania kandydatów!

Go to Top