IMG_5342Na podstawie § 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 697 i 750), ogłasza się, że od poniedziałku 4 maja br. (godzina 800):

 

  • kasa Urzędu Gminy w Nowym Duninowie będzie czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1200 , w środę od 900 do 1300;
  • Punkt Kasowy w Nowym Duninowie Banku Spółdzielczego w Gostyninie będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1200 , w środę od 900 do 1300.

Obsługa w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie musi odbywać się przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa.

Najważniejsze zasady obowiązujące podczas obsługi to:

 

  • osoby będą przyjmowane do Urzędu i obsługiwane pojedynczo;
  • każda osoba przed wejściem do Urzędu i przed wyjściem z Urzędu jest zobowiązana do dezynfekcji rąk;
  • każda osoba przebywająca na terenie Urzędu jest zobowiązana do noszenia maseczki ochronnej;
  • osoby oczekujące na wejście do Urzędu mają obwiązek zachowania co najmniej dwumetrowego dystansu między sobą.

 

Z uwagi na zagrożenie chorobą COVID-19 ( koronawirus ), nadal do odwołania obowiązuje ograniczenie pracy Urzędu Gminy w Nowym Duninowie do wykonywania wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom oraz w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

Do w/w niezbędnych zadań zalicza się w szczególności sprawy z zakresu:

  • rejestracji stanu cywilnego;
  • ewidencji ludności i dowodów osobistych;
  • pomocy społecznej;
  • świadczenia usług komunalnych;
  • administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące:
    1. decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2020 r. 293 z późn. zm.),
    2. decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydawanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2018 r. 1474 z późn. zm.);
  • ochrony środowiska, w tym dotyczące:
  1. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r. 283 z późn. zm.),
  2. decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2020 r. 55 z późn. zm.).

IMG_5336Obsługa interesantów będzie prowadzona telefonicznie lub za pośrednictwem kanałów elektronicznych w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu.

W sytuacjach wymagających osobistego złożenia lub odbioru dokumentów, przy drzwiach wejściowych do Urzędu, nadal udostępniony będzie Punkt Obsługi Interesanta.

Wszelkie niezbędne sprawy mogą być załatwione:

-drogą elektroniczną poprzez adres mailowy: ug@nowyduninow.info.pl

lub na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP:  ugnowyduninow/skrytka

-za pośrednictwem operatora pocztowego

-telefonicznie pod numerami telefonów dostępnych w BIP: ugnowyduninow.bip.org.pl, w zakładce „Urząd Gminy”.

Prosimy o bieżące śledzenie komunikatów zamieszczanych na stronie Urzędu Gminy w Nowym Duninowie.

 


 

Tekst ogłoszenia dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce “Ogłoszenia/Komunikaty”